Föreläsning om kundbemötande den 20 februari

 

Vad skulle det innebära för dig om du skulle fördubbla dina kunders kundnöjdhet? Om dina kunder skulle rekommendera dig till sitt kontaktnät så ofta de någonsin kunde? Om de blev riktiga ambassadörer för dig och ditt företag?

Vill du få och lära dig nycklar till hur du lyckas med ett bemötande i världsklass skall du gå och lyssna på Kundskapa den här eftermiddagen. Du kommer få lära dig förstå vad som skapar ett gott kundbemötande – egentligen – och hur du kan skapa en bestående förbättring över tid. Ibland behöver man tänka i stora penseldrag och kanske göra helt annorlunda mot idag, ibland behöver vi fokusera på de små ordvalen som gör de stora skillnaderna.

Ett axplock ur innehållet:

  • Attityder till service, dina och andras
  • Bemöt andra som du själv vill bli bemött – eller bemöt andra som de vill bli bemötta
  • Fånga guldtillfällena i kundmötena
  • Lyssnandets ädla konst
  • Mördarfraser och vitaminfraser
  • Vikten av mitt eget beteende för kundens uppfattning om mitt företag
  • Man kan inte vara på topp jämnt? Eller?
  • Hur landar det jag säger i mottagaren?

Vi lovar dig en eftermiddag med många nya insikter och ett batteri av åtgärder du kan, och bör, börja tillämpa omgående efter kursen. ”Sverige lider inte brist på goda idéer – Sverige lider brist på genomförandekraft”. Du kommer därför få verktyg som hjälper dig igång med ditt förändrade beteende omedelbart efter kursen. Och du kommer dessutom under tre månader efter kursen få hjälp av en digital coach under din resa mot ännu bättre service och bemötande!

Tid 200220 kl 13-16.30
Plats  Stockholm, Finlandshuset, Snickarbacken 4

Pris 2 950 ex moms

Anmälan: Maila din anmälan till info@kundskapa.se. Ange namn, företag och faktureringsadress.

Välkommen till en kurs som lönar sig!

Man lär så länge man lever – en organisation lever så länge den lär